Παρ όλο που βιώνουμε παράξενες εποχές μετά την απαγόρευση της μετακίνησης των κοπαδιών στα ορεινά ευτυχώς βρέθηκαν έστω οι λιγοστές γυναίκες της Σαμαρινας πλεσιωμενες από νεαρές κοπέλες να συνεχίσουν το έθιμο του Κληδωνα.
Όπως κάθε χρόνο ξεκίνησαν από το προαυλιο του Σχολείου καί τής Μ. Παναγίας με την ορχήστρα του Τάκη Γκοβα και κατέληξαν στην πλατεία.
Φωτογραφίες Στέλλα- Αθανασιου Ανθουλη.




Ας ευχηθούμε τα επόμενα καλοκαίρια να επιστρέψουμε στην κανονικότητα.
Σ.Κ
